KudoZ home » English to Polish » Medical

cardiothoracic department

Polish translation: oddzial kardiochirurgii/ oddzial chirurgii serca i klatki piersiowej


12:06 Mar 26, 2003
English to Polish translations [PRO]
Medical
English term or phrase: cardiothoracic department
na oddziale tym wykonuje sie zabiegi CABG
MonikaSojka
United Kingdom
Polish translation:oddzial kardiochirurgii/ oddzial chirurgii serca i klatki piersiowej
Explanation:
Mimo, ze w nazwie nie fuguruje surgery, mysle, ze tak to nalezy przetlumaczyc, ze wzgledu na kontekst. CABG robi sie tylko na oddzialach chirurgicznych.
Selected response from:

Marcin Chwistek
Grading comment
tak bedzie najlepiej; dziekuje za fachowa pomoc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4oddzial kardiochirurgii/ oddzial chirurgii serca i klatki piersiowejMarcin Chwistek
4Oddział Kardiologii i Chorób Klatki Piersiowej
bartek


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Oddział Kardiologii i Chorób Klatki Piersiowej


Explanation:
Chyba tak to będzie w wersji naszych szpitali. Oddziały chirurgii klatki piersiowej występuja w dużej ilości. Może ktoś będzie miał krótszy pomysł

Na oddział chirurgii czegoklowiek - brak mi odwagi, jako że nie figuruje w angielskiej wersji :-)

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
oddzial kardiochirurgii/ oddzial chirurgii serca i klatki piersiowej


Explanation:
Mimo, ze w nazwie nie fuguruje surgery, mysle, ze tak to nalezy przetlumaczyc, ze wzgledu na kontekst. CABG robi sie tylko na oddzialach chirurgicznych.

Marcin Chwistek
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 139
Grading comment
tak bedzie najlepiej; dziekuje za fachowa pomoc