KudoZ home » English to Polish » Medical

Repeated Human Patch Test

Polish translation: wielokrotny test plamkowy u człowieka


15:01 May 22, 2003
English to Polish translations [PRO]
Medical
English term or phrase: Repeated Human Patch Test
Bez kontekstu, z mojej paskudnej tabeli ze zwiazkami chemicznymi i innymi brzydkimi testami na biednych zwierzakach (LD50, FDA 1959 Draize...)
Jerzy Czopik
Germany
Polish translation:wielokrotny test plamkowy u człowieka
Explanation:
1) badania in vivo zmian mutagennych w komórkach somatycznych:

a) test mikrojądrowy na komórkach szpiku kostnego lub analiza metafazy w komórce,

b) analiza metafazy w obwodowych limfocytach,
http://www.abc.com.pl/serwis/du/2002/1172.htm
http://c2000.pl/rckat/Projekt KLASYFIKACJA.pdf
c) test barwnych plam na sierści myszy (test plamkowy),

Selected response from:

bartek
Grading comment
Dzieuje, przepraszajac jednoczesnie za tak duza zwloke w "nagradzaniu".
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5wielokrotny test płatkowy u człowieka
Karolina Ojrzynska-Stasiak
5powtarzalny test 'latkowy'/plamkowy u czlowieka
Miroslawa Jodlowiec
4 +1wielokrotny test plamkowy u człowieka
bartek


  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wielokrotny test plamkowy u człowieka


Explanation:
1) badania in vivo zmian mutagennych w komórkach somatycznych:

a) test mikrojądrowy na komórkach szpiku kostnego lub analiza metafazy w komórce,

b) analiza metafazy w obwodowych limfocytach,
http://www.abc.com.pl/serwis/du/2002/1172.htm
http://c2000.pl/rckat/Projekt KLASYFIKACJA.pdf
c) test barwnych plam na sierści myszy (test plamkowy),




    Reference: http://www.abc.com.pl/serwis/du/2002/1172.htm
    Reference: http://c2000.pl/rckat/Projekt%20KLASYFIKACJA.pdf
bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743
Grading comment
Dzieuje, przepraszajac jednoczesnie za tak duza zwloke w "nagradzaniu".

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Miroslawa Jodlowiec
4 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
powtarzalny test 'latkowy'/plamkowy u czlowieka


Explanation:
.

Miroslawa Jodlowiec
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 234

3287 days   confidence: Answerer confidence 5/5
repeated human patch test
wielokrotny test płatkowy u człowieka


Explanation:
Pro publico bono

Karolina Ojrzynska-Stasiak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 476