KudoZ home » English to Polish » Medical

red mists

Polish translation: czerwone plamy przed oczami


20:19 Jul 7, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
Medical
English term or phrase: red mists
I get blackouts. I get the red mists.

Coś jak dr Jekyll i pan Hyde. ;)
lim0nka
United Kingdom
Polish translation:czerwone plamy przed oczami
Explanation:
"Pięć metrów - miałem czerwone plamy przed oczami, ale udało mi się otworzyć właz."

"Teraz, kiedy jesteś już pewnie maksymalnie wkurzony i widzisz
czerwone plamy przed oczami, wyjaśnię ci, co mam na myśli. "
Selected response from:

leff
Grading comment
Jakieś to dziwne, ale niech zostaną te czerwone plamy...
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5tracę wątekJerzy Zubkiewicz
4 +1czerwone plamy przed oczami
leff
4krew mnie zalewa
Jakub Szacki
4czerwone chmury / wścieklość mnie zalewa
bartek


  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
czerwone chmury / wścieklość mnie zalewa


Explanation:
I chyba to drugie właśnie
Well, I did do English in college after all. Although, while bad grammer irritates me, it's f***ing Internet slang that causes red mists to obscure my vision and my hands to start twitching like they're trying to strangle someone.
http://www.livejournal.com/users/fluffworld

great Geza style he kept his cool (no red mists in front of his eyes) and
www.brentwoodsquashclub.org.uk/news.html



bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

38 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
czerwone plamy przed oczami


Explanation:
"Pięć metrów - miałem czerwone plamy przed oczami, ale udało mi się otworzyć właz."

"Teraz, kiedy jesteś już pewnie maksymalnie wkurzony i widzisz
czerwone plamy przed oczami, wyjaśnię ci, co mam na myśli. "


    Reference: http://www.republika.pl/awgorg/dachswiata/sf1.html
    Reference: http://woodland.com.pl/nie_poddawaj_sie.html
leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Jakieś to dziwne, ale niech zostaną te czerwone plamy...
Dziękuję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanna Carroll: chyba wlasnie tak
49 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
tracę wątek


Explanation:
o ile mozesz sobie pozwolić na trochę dystansu do dzieła które tłumaczysz

Jerzy Zubkiewicz
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 19

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
krew mnie zalewa


Explanation:
albo szlag trafia

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857