ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Polish » Medical

Epstein-Barr virus antibody - IgM specific

Polish translation: przeciwciała w klasie IgM wirusa Epstein-Barr

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Epstein-Barr virus antibody - IgM specific
Polish translation:przeciwciała w klasie IgM wirusa Epstein-Barr
Entered by: Maciej Andrzejczak

11:36 Jul 21, 2003
English to Polish translations [PRO]
Medical
English term or phrase: Epstein-Barr virus antibody - IgM specific
??
zuza
przeciwciała w klasie IgM wirusa Estein-Barr
Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-07-21 11:52:16 (GMT)
--------------------------------------------------

dotyczą zwykle późnej serokonwersji lub nietypowych przeciwciał w klasie IgM. ... CMV),
mięczak zakaźny (Poxvirus), wirus Epstein-Barr, kłykciny kończyste
www.borgis.pl/czytelnia/nowa_st/2000/03/11.html - 35k
====================
Epstein-Barr Virus (EBV). ... immunologiczna: oznaczanie antygenów i przeciwciał wirusa:
HCV trzeciej generacji (Anty-HCV), HBeAg, Anty-HBe, HBsAg, IgM Anty-HBc
www.medigen.pl/-wirusologiczne.htm - 21k

--------------------------------------------------
Note added at 2003-07-21 11:52:47 (GMT)
--------------------------------------------------

przeciwciała - sorry za literówkę :))
Selected response from:

Maciej Andrzejczak
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Swoiste przeciwciała (klasy) IgM przeciwko wirusowi E-BxxxOTMed
3przeciwciała w klasie IgM wirusa Estein-Barr
Maciej Andrzejczak


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
przeciwciała w klasie IgM wirusa Estein-Barr


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-07-21 11:52:16 (GMT)
--------------------------------------------------

dotyczą zwykle późnej serokonwersji lub nietypowych przeciwciał w klasie IgM. ... CMV),
mięczak zakaźny (Poxvirus), wirus Epstein-Barr, kłykciny kończyste
www.borgis.pl/czytelnia/nowa_st/2000/03/11.html - 35k
====================
Epstein-Barr Virus (EBV). ... immunologiczna: oznaczanie antygenów i przeciwciał wirusa:
HCV trzeciej generacji (Anty-HCV), HBeAg, Anty-HBe, HBsAg, IgM Anty-HBc
www.medigen.pl/-wirusologiczne.htm - 21k

--------------------------------------------------
Note added at 2003-07-21 11:52:47 (GMT)
--------------------------------------------------

przeciwciała - sorry za literówkę :))

Maciej Andrzejczak
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 4003

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Hanna Burdon: wirus Epsteina-Barr
858 days

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Swoiste przeciwciała (klasy) IgM przeciwko wirusowi E-B


Explanation:
chodzi o IgM skierowan przeciwko antygenom wirusowym.


    Reference: http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&oe=...
xxxOTMed
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 4564