KudoZ home » English to Polish » Medical

non-for-profit acute care system

Polish translation: niekomercyjny system doraźnej opieki medycznej


12:16 Nov 5, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
Medical
English term or phrase: non-for-profit acute care system
KMCN is a not-for-profit regional acute care system covering a 6-county area in western Ohio.
kterelak
Poland
Polish translation:niekomercyjny system doraźnej opieki medycznej
Explanation:
.
Selected response from:

xxxOTMed
Poland
Grading comment
dziekuję
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4niekomercyjny system doraźnej opieki medycznejxxxOTMed
4nierynkowy system interwencyjny / w nagłych wypadkach
bartek


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nierynkowy system interwencyjny / w nagłych wypadkach


Explanation:
Systemy interwencyjne (acute care), do przypadków nagłych
1.1 ACORN (Przyjmowanie na kardiologię)
Krótki opis: system hybrydowy, oparty na regułach logicznych i wnioskowaniu Baysowskim, doradzający w sprawach bólu klatki piersiowej w sali reanimacyjnej (emergency room ?)
http://www.phys.uni.torun.pl/~duch/ref/ai-med/ai-med-lista.h...

sektorze, w działalności organizacji pozarządowych nie nastawionych na zysk, ale na osiąganie innych celów. Interesujące są nazwy tej działalności, które nawiązują do tego czym ona nie jest: non-for-profit i non-governmental. Łącząc te dwa określenia mamy nierynkowe i niepaństwowe, stąd mowa o trzecim sektorze.
http://www.ips.uw.edu.pl/rszarf/wykluczenie/notatki8.htm

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
niekomercyjny system doraźnej opieki medycznej


Explanation:
.

xxxOTMed
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 4564
Grading comment
dziekuję