KudoZ home » English to Polish » Medical

when projected to age 60 years

Polish translation: gdy badanie/analiza/obserwacja obejmie osoby w wieku 60 lat


14:39 Nov 11, 2003
English to Polish translations [PRO]
Medical
English term or phrase: when projected to age 60 years
Is the SCORE CVD risk = 5% over 10 years today or when projected to age 60 years?

CVD- cardiovascular
Czy to jest proste i tylko ja nie wiem o co chodzi.
PS. Bardzo pilne
MonikaSojka
United Kingdom
Polish translation:gdy badanie/analiza/obserwacja obejmie osoby w wieku 60 lat
Explanation:
jeśli wiek badanej/analizowanej/obserwowanej grupy zostanie poszerzony do 60 lat lub
...jeśli wyniki badania zostaną odniesione do osób w wieku 60 lat

No i tu już Ci kiontelst musi zagrać :-)

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2003-11-11 14:54:19 GMT)
--------------------------------------------------

kontekst
Selected response from:

bartek
Grading comment
dziekuje obu paniom
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3gdy badanie/analiza/obserwacja obejmie osoby w wieku 60 lat
bartek
2podpowiedź?
*eva*


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
podpowiedź?


Explanation:
może to tak?:
czy wynik ten odnosi sie do stanu na dzień dzisiejszy, czy wówczas, gdy rozpatrywany jest w przypadku 60-letniego pacjenta



*eva*
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1113

14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
gdy badanie/analiza/obserwacja obejmie osoby w wieku 60 lat


Explanation:
jeśli wiek badanej/analizowanej/obserwowanej grupy zostanie poszerzony do 60 lat lub
...jeśli wyniki badania zostaną odniesione do osób w wieku 60 lat

No i tu już Ci kiontelst musi zagrać :-)

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2003-11-11 14:54:19 GMT)
--------------------------------------------------

kontekst

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743
Grading comment
dziekuje obu paniom

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  pidzej: nic nie obejmie a ulegnie ekstrapolacji / projekcji
6 hrs