KudoZ home » English to Polish » Medical

microstrip reader

Polish translation: czytnik mikropłytek


08:16 Nov 12, 2003
English to Polish translations [PRO]
Medical / medyczne (chyba) ... :)
English term or phrase: microstrip reader
taki jak tu

http://www.awaretech.com/303.html
Piotr Bienkowski
Poland
Polish translation:czytnik mikropłytek
Explanation:
czytniki takie nazywa się raczej czytnikami mikropłytek, ponieważ czytnik paskowy jest trochę czyms innym, mimo że 'strip' to pasek, ale tu 'strip' oznacza czesc mikroplytki
Selected response from:

medyk
Poland
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5czytnik mikropłytekmedyk
3czytnik paskowy
Maciej Andrzejczak


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
czytnik paskowy


Explanation:
... Spekol 11 Fotometr płomieniowy Corning 480 Aparat do elektroforezy Cormay Analizator
hematologiczny Sysmex KX 21 (Foto) Czytnik paskowy do moczu Clinitec 50. ...
www.zpigichp.edu.pl/laboratorium.htm - 39k -
========
Kardiologiczny czytnik paskowy ostrych zespołów wieńcowych TRIAGE
METER PLUS BIOSITE DIAGNOSTICS, San Diego, Stany Zjednoczone; ...
saldent.mtp.pl/pl/1526.html - 15k - Kopia

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 4026

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
czytnik mikropłytek


Explanation:
czytniki takie nazywa się raczej czytnikami mikropłytek, ponieważ czytnik paskowy jest trochę czyms innym, mimo że 'strip' to pasek, ale tu 'strip' oznacza czesc mikroplytki


    Reference: http://www.marcel.com.pl
medyk
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 144
Grading comment
dziękuję