KudoZ home » English to Polish » Medical

the affected skin

Polish translation: zmieniona chorobowo skóra


07:54 Jan 16, 2004
English to Polish translations [PRO]
Medical
English term or phrase: the affected skin
Drench the affected skin with running water for 10 minutes.
emis
Polish translation:zmieniona chorobowo skóra
Explanation:
Zależnie od kontekstu: (1) zmieniona chorobowo skóra, (2) obszar skóry narażony na działanie (+ nazwa tego czegoś, co np. się wylało na skórę) lub coś w tym rodzaju...
Selected response from:

Pawel Baka
Poland
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2zmieniona chorobowo skóra
Pawel Baka
4 +2dotknięta / podrażniona skóra
bartek


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
dotknięta / podrażniona skóra


Explanation:
b

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ivona_3
57 mins

agree  Kasia Ziolek
1 hr

19 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
zmieniona chorobowo skóra


Explanation:
Zależnie od kontekstu: (1) zmieniona chorobowo skóra, (2) obszar skóry narażony na działanie (+ nazwa tego czegoś, co np. się wylało na skórę) lub coś w tym rodzaju...

Pawel Baka
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1758
Grading comment
Dziękuję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  JanuszF
7 mins

agree  Romuald Pawlikowski: podejrzewam że chodzi o (2)
23 mins