KudoZ home » English to Polish » Medical

SWABS

Polish translation: help


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:SWABS
Polish translation:help

14:28 Jan 20, 2004
English to Polish translations [PRO]
Medical
English term or phrase: SWABS
Dantrolene sodium - slows Ca release used to control MH in humans, 2 mg/kg once a day for 5 days; 2 mg/kg every third day - Liver damage reported - Short half life cf. humans. Administer 1hr before work SWABS. *
Jakub Szacki
Poland
help
Explanation:
szukam znaczenia tego SWABS i nic, zagadką jest też "administer before work"
ale może przydadzą Ci się choć te dwa linki nt. tego leku, powodzenia:
SCI-TECH II
... Inhibitor wewnątrzkomórkowego uwalniania wapnia - dantrolen podawany w 30 min po h/i działa neuroprotekcyjnie w mózgu siedmiodniowych szczurów (model. ...
www.sci-tech.tpi.pl/all/03_pl/0301p/kokon41.htm

…niektórzy zalecają dantrolen, działający rozluźniająco na mięśnie szkieletowe (poprzez wpływ na płytkę nerwowo-mięśniową). Lek podaje się dożylnie w dawce 1 mg/kg masy ciała, 3-4 razy dziennie, do dawki maksymalnej 10 mg/ kg. www.etox.2p.pl/symp2001/PDFy/93.pdf
Selected response from:

anglista
Grading comment
Dzieki. Q
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3helpanglista
3TAMPON; WACIK; WYMAZ Z GARDŁA
Garboktrans


Discussion entries: 3





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
TAMPON; WACIK; WYMAZ Z GARDŁA


Explanation:


Results: SWAB
N TAMPON; WACIK; WYMAZ Z GARDŁA
V WYCIERAĆ; WYTRZEĆ; TAMPONOWAĆ




Garboktrans
Spain
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in SpanishSpanish

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
help


Explanation:
szukam znaczenia tego SWABS i nic, zagadką jest też "administer before work"
ale może przydadzą Ci się choć te dwa linki nt. tego leku, powodzenia:
SCI-TECH II
... Inhibitor wewnątrzkomórkowego uwalniania wapnia - dantrolen podawany w 30 min po h/i działa neuroprotekcyjnie w mózgu siedmiodniowych szczurów (model. ...
www.sci-tech.tpi.pl/all/03_pl/0301p/kokon41.htm

…niektórzy zalecają dantrolen, działający rozluźniająco na mięśnie szkieletowe (poprzez wpływ na płytkę nerwowo-mięśniową). Lek podaje się dożylnie w dawce 1 mg/kg masy ciała, 3-4 razy dziennie, do dawki maksymalnej 10 mg/ kg. www.etox.2p.pl/symp2001/PDFy/93.pdf


anglista
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 454
Grading comment
Dzieki. Q