KudoZ home » English to Polish » Medical (general)

neurosurgical swab

Polish translation: wata/watka neurochirurgiczna


11:01 May 24, 2005
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: neurosurgical swab
Gamma-sterilised neurosurgical swabs.
xxxnnowak
Polish translation:wata/watka neurochirurgiczna
Explanation:
nie wiem co można wymazywać w neurochirurgii;
watka neurochirurgiczna, poza niewielkimi rozmiarami charakteryzuje się posiadaniem długiej cienkiej nitki (zapobiega pozostawieniu w polu operacyjnym) - to jest odpowiedź z autopsji, więc sprawdź czy pasuje do szerszego kontekstu
Selected response from:

Filip Stoma
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wata/watka neurochirurgicznaFilip Stoma
3wymazówka neurochirurgicznaMarek Daroszewski (MrMarDar)


Discussion entries: 1





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wymazówka neurochirurgiczna


Explanation:
dosłowne tłumaczenie - sprawdź wymazówkę w ostatnim czasie - była na proz....



--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2005-05-24 11:18:40 GMT)
--------------------------------------------------

poczekaj na ekspertów - być może rzeczywi¶cie to gazik lub wacik...

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 135

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wata/watka neurochirurgiczna


Explanation:
nie wiem co można wymazywać w neurochirurgii;
watka neurochirurgiczna, poza niewielkimi rozmiarami charakteryzuje się posiadaniem długiej cienkiej nitki (zapobiega pozostawieniu w polu operacyjnym) - to jest odpowiedź z autopsji, więc sprawdź czy pasuje do szerszego kontekstu

Filip Stoma
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 268
Grading comment
Dziękuję.