KudoZ home » English to Polish » Medical (general)

patient enrolment code

Polish translation: kod identyfikacyjny pacjenta


18:18 May 24, 2005
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general) / badania kliniczne
English term or phrase: patient enrolment code
patient enrolment code
[pacjent zwerbowany do badania klinicznego, chodzi o fachową nazwę]
xxxnnowak
Polish translation:kod identyfikacyjny pacjenta
Explanation:
pacjent nie otrzymuje jednego kodu przy "zwerbowaniu" a innego później, najczęściej to ten sam kod - tylko sugestia...
Selected response from:

Filip Stoma
Grading comment
Dziękuję.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3kod identyfikacyjny pacjentaFilip Stoma
3 -1opis poniżejInfotradus


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
opis poniżej


Explanation:
Może chodzi o "kod trybu przyjęcia pacjenta"

Dz. U. nr 121, poz. 1318:
Rozporządzenie ustala przede wszystkim, jakie informacje dotyczące pacjenta muszą figurować w rejestrze prowadzonym przez zakłady opieki zdrowotnej. Jest to m.in. kod udzielonego mu świadczenia, powód leczenia, numer prawa wykonywania zawodu lekarza, który się nim opiekował, identyfikator kasy chorych, informacja, czy pacjent musiał dopłacić. Szpital musi podać w tym rejestrze jeszcze numer w księdze głównej wpisów i wypisów, kod trybu przyjęcia pacjenta (planowe, z pomocy doraźnej, w trybie nagłym).



Infotradus
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 19

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Filip Stoma: przyjęcie, o którym mowa w Dz.U. to raczej admission a nie enrolment
1 hr

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kod identyfikacyjny pacjenta


Explanation:
pacjent nie otrzymuje jednego kodu przy "zwerbowaniu" a innego później, najczęściej to ten sam kod - tylko sugestia...

Filip Stoma
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 268
Grading comment
Dziękuję.