KudoZ home » English to Polish » Medical (general)

low-grade

Polish translation: istnieją dwie opcje w zależności od kontekstu


22:31 Jun 16, 2005
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: low-grade
cases of low-grade cervical lesions.
xxxnnowak
Polish translation:istnieją dwie opcje w zależności od kontekstu
Explanation:
o niskim stopniu zróżnicowania (chyba częściej) albo - przeciwnie - o niskim stopniu złośliwości.
Selected response from:

xxxOTMed
Poland
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5istnieją dwie opcje w zależności od kontekstuxxxOTMed
3niskiego stopniaFilip Stoma


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
niskiego stopnia


Explanation:
per analogiam do poniższego


    Reference: http://neurochirurgia.2p.pl/jns.html
Filip Stoma
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 268

59 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
istnieją dwie opcje w zależności od kontekstu


Explanation:
o niskim stopniu zróżnicowania (chyba częściej) albo - przeciwnie - o niskim stopniu złośliwości.

xxxOTMed
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 2497
Grading comment
Dziękuję.