KudoZ home » English to Polish » Medical (general)

General Medicine Clinical R&D

Polish translation: kliniczne prace badawczo-rozwojowe z zakresu medycyny ogólnej (internistycznej)


10:15 Aug 11, 2006
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: General Medicine Clinical R&D
General Medicine Clinical R&D
(badanie kliniczne)
kgas
Poland
Polish translation:kliniczne prace badawczo-rozwojowe z zakresu medycyny ogólnej (internistycznej)
Explanation:
może tak, choć trudno bez kontekstu
Selected response from:

Filip Stoma
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3kliniczne prace badawczo-rozwojowe z zakresu medycyny ogólnej (internistycznej)Filip Stoma
3choodzi o research and development czyli kliniczne badania i rozwój z zakresu medycyny ogowww.novell
IwonaASzymaniak


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
general medicine clinical r&d
choodzi o research and development czyli kliniczne badania i rozwój z zakresu medycyny ogowww.novell


Explanation:
Przypuszczam

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2006-08-11 10:26:40 GMT)
--------------------------------------------------

medycyny ogólnej a coś mi się dziwnego wpisało

IwonaASzymaniak
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 69

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Michal Labedzki: czyli o co chodzi?
1 hr
  -> Przepraszam, ale nie rozumiem pytania. Wydawało mi się, że asker nie rozumie R & D a co do błędnego zapisu wyjaśniłam

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
general medicine clinical r&d
kliniczne prace badawczo-rozwojowe z zakresu medycyny ogólnej (internistycznej)


Explanation:
może tak, choć trudno bez kontekstu

Filip Stoma
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 268
Grading comment
Dziękuję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Wiola Karwacka: tak - albo programy lub projekty badawczo rozwojowe
40 mins

agree  Ossetta
1 hr

agree  Tomasz Kucmin
1 hr