KudoZ home » English to Polish » Medical (general)

medical case conference

Polish translation: konsylium


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:medical case conference
Polish translation:konsylium
Entered by: Malina9

08:44 Oct 21, 2006
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general) / Local Government
English term or phrase: medical case conference
w odniesieniu do reguralne spotkania stron w celu omówienia postępów rehabilitacji
possum
konsylium
Explanation:
narada kilku lekarzy w celu rozpoznania choroby i ustalenia sposobu jej leczenie. (Nowy Slownik Jezyka Polskiego PWN)
Selected response from:

Malina9
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4konsylium
Malina9
4Forum przypadku klinicznegocynamon


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Forum przypadku klinicznego


Explanation:
Prezentacja przypadku klinicznego

cynamon
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
konsylium


Explanation:
narada kilku lekarzy w celu rozpoznania choroby i ustalenia sposobu jej leczenie. (Nowy Slownik Jezyka Polskiego PWN)

Malina9
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 30
Grading comment
Dziękuję.