KudoZ home » English to Polish » Medical (general)

avulsion

Polish translation: oderwanie kończyny/ utrata


09:19 Nov 1, 2006
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: avulsion
Tyle mam. Lista poleceń ekranowych. Kolejne polecenia kompletnie nie wiążą się ze sobą.
Hasło zupełnie osamotnione. Wiem co znaczy, ale co ma napisać - oderwanie, urwanie? Amputację mam jako osobne hasło
bartek
Polish translation:oderwanie kończyny/ utrata
Explanation:
Spotkałam takie określenie w jakimś tekście medycznym, tak też podaje słownik medyczny. Więc może jednak?
Selected response from:

Fionella
Grading comment
dzięki :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5oderwanieBalbina
4oderwanie kończyny/ utrataFionella


Discussion entries: 4





  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
oderwanie kończyny/ utrata


Explanation:
Spotkałam takie określenie w jakimś tekście medycznym, tak też podaje słownik medyczny. Więc może jednak?

Fionella
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 15
Grading comment
dzięki :-)

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
oderwanie


Explanation:
Termin "avulsion" jest dość ogólny i nie dotyczy tylko wyrwania kończyny. Generalnie chodzi o oderwanie fragmentu czegoś od całości - nerwu, skóry, mięśnia, palca itd.

Balbina
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 34