KudoZ home » English to Polish » Medical (general)

ear, nose and throat surgeon

Polish translation: otorynolaryngolog


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:ear, nose and throat surgeon
Polish translation:otorynolaryngolog
Entered by: allp

11:29 Mar 20, 2007
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: ear, nose and throat surgeon
czy u nas jest taka specjalizacja? bo nie mogę znaleźć, otochirurgia jest za wąska, a żaden "chirurg laryngolog" w naturze (czyt. googlach) nie występuje...
allp
Poland
laryngolog
Explanation:
Jeszcze o tej sasiadce: wycina migdalki, operuje raka krtani, usuwa przegrody nosowe.
Selected response from:

Maja Źróbecka, MITI
Poland
Grading comment
Przekonaliście mnie. Dziękuję wszystkim :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +6laryngolog
Maja Źróbecka, MITI
4otorynolaryngolog
Anita Myszk


Discussion entries: 6





  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +6
laryngolog


Explanation:
Jeszcze o tej sasiadce: wycina migdalki, operuje raka krtani, usuwa przegrody nosowe.

Maja Źróbecka, MITI
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 58
Grading comment
Przekonaliście mnie. Dziękuję wszystkim :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  iwonka
8 mins

agree  Joanna Rączka: otorynolaryngolog
11 mins

agree  Piotr Sawiec: pełna nazwa specjalisty to otorynolaryngolog i proponuję, żeby Joanna dała taką odpowiedź. Jest to zdecydowanie specjalizacja zabiegowa.
1 hr

agree  Magdalena Wysztygiel: otorynolaryngolog.
2 hrs

agree  mdarron: j.w :-))
9 hrs

agree  legato: Z Piotrem, po konsultacji z siostrzenicą w Polsce, która jest laryngologiem i właśnie przygotowuje się do obrony doktoratu.
1 day7 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
otorynolaryngolog


Explanation:
w podanym niżej linku jest opis co będzie umiał otolaryngolog dziecięcy, ale myślę że niewiele różni się to od umiejętności nie-dziecięcego otorynolaryngologa


    Reference: http://tinyurl.com/3bdr68
Anita Myszk
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4