KudoZ home » English to Polish » Medical (general)

colagen fleece

Polish translation: dziana siatka kolegenowa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:colagen fleece
Polish translation:dziana siatka kolegenowa
Entered by: Rafal Korycinski

20:33 Mar 28, 2007
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general) / general
English term or phrase: colagen fleece
Mam sam tytuł prezentacji przygotowanej przez firmę, która produkuje między innymi klej tkankowy i płatki kolagenowo-fibrynowe.

"Collagen fleece bonding in microvascular decompression. Specific aspects and experiences for the lateral suboccipital approach."

Jakaś siatka kolagenowa? Czy leci z nami lekarz?
Rafal Korycinski
Poland
dziana siatka kolegenowa
Explanation:
tak bym rzekł
Selected response from:

Michal Berski
Poland
Grading comment
Dziękuję bardzo
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4dziana siatka kolegenowa
Michal Berski
3włókno kolagenowe
Miłosz Sliwa
4 -1płatek kolagenowo-fibrynowy
bartek


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
płatek kolagenowo-fibrynowy


Explanation:
http://tinyurl.com/ys8epo
tytuł
Torakochirurgia
Zastosowanie resorbowalnego płatka kolagenowo-fibrynowego TachoComb do uszczelnienia miąższu płuca skraca czas drenażu jamy opłucnej po operacjach torakochirurgicznych

zeby tam wejść musisz się zarejestrowac

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 393

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Michal Berski: a gdzie tu mowa o fibrynie?
7 hrs

6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
włókno kolagenowe


Explanation:
nie jestem pewny... ale tak mi sie obilo o uszy

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2007-03-28 20:40:22 GMT)
--------------------------------------------------

jeszcze moze "zwój" zamiast "włókno"

Miłosz Sliwa
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dziana siatka kolegenowa


Explanation:
tak bym rzekł

Michal Berski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1742
Grading comment
Dziękuję bardzo