KudoZ home » English to Polish » Medical (general)

Pre-study nadir

Polish translation: najniższy poziom/liczba


10:02 Jul 5, 2007
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: Pre-study nadir
First-line Patient (Pre-study nadir and progression required).
kgas
Poland
Polish translation:najniższy poziom/liczba
Explanation:
nie jest tłumaczone
Spadek liczby granulocytów występuje najczęściej od 7. dnia po chemioterapii, a najniższy poziom (nadir) osiąga między 10. a 14. dniem cyklu. ...
www.termedia.pl/magazine.php?magazine_id=49&article_id=7829... - Podobne strony

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-07-05 12:14:27 GMT)
--------------------------------------------------

oczywiscie przed badaniami
Selected response from:

A.G.
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4nadir przed rozpoczęciem badania
Brzozajabrzoza
3najniższy poziom/liczbaA.G.


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pre-study nadir
najniższy poziom/liczba


Explanation:
nie jest tłumaczone
Spadek liczby granulocytów występuje najczęściej od 7. dnia po chemioterapii, a najniższy poziom (nadir) osiąga między 10. a 14. dniem cyklu. ...
www.termedia.pl/magazine.php?magazine_id=49&article_id=7829... - Podobne strony

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-07-05 12:14:27 GMT)
--------------------------------------------------

oczywiscie przed badaniami

A.G.
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 74
Grading comment
Dziękuję.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pre-study nadir
nadir przed rozpoczęciem badania


Explanation:
po prostu

Brzozajabrzoza
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 490