KudoZ home » English to Polish » Medical (general)

renal proximal tubular cell hypertrophy

Polish translation: przerost komórek kanalików proksymalnych


08:14 Sep 16, 2007
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: renal proximal tubular cell hypertrophy
renal proximal tubular cell hypertrophy
[efekt działania substancji toksycznej]
kgas
Poland
Polish translation:przerost komórek kanalików proksymalnych
Explanation:
ew. przerost można zastąpić hipertrofią... aczkolwiek przerost komórek przytrafia się w piśmiennictwie częściej niż hipertrofia komórek - przynajmniej w moich doświadczeniach.
Selected response from:

Karolina Kalisz
United Kingdom
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1przerost komórek kanalików proksymalnych
Karolina Kalisz
4hipertrofia proksymalnej cewki nerkowejGinaewra


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
hipertrofia proksymalnej cewki nerkowej


Explanation:
IMO "hipertrofia proksymalnej cewki nerkowej".

Ginaewra

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
przerost komórek kanalików proksymalnych


Explanation:
ew. przerost można zastąpić hipertrofią... aczkolwiek przerost komórek przytrafia się w piśmiennictwie częściej niż hipertrofia komórek - przynajmniej w moich doświadczeniach.

Karolina Kalisz
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 125
Grading comment
Dziękuję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Magdalena Wysztygiel
4 hrs