KudoZ home » English to Polish » Medical (general)

enteropathic spondylarthropathy

Polish translation: spondyloartropatia towarzysząca nieswoistym zapaleniom jelit


13:59 Sep 17, 2007
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: enteropathic spondylarthropathy
Nagłówek rozdziału o spondyloartropatiach towarzyszących chorobom zapalnym jelit
Jacek
Polish translation:spondyloartropatia towarzysząca nieswoistym zapaleniom jelit
Explanation:
spondyloartropatria to nie tylko zapalenie stawów, ale szczególnych stawów, natomiast terminem obowiązującym na tę chorobe jelit to nieswoiste zapalenia jelita, a nie dosłowna kalka choroby zapalne jelit
Selected response from:

Piotr Sawiec
Grading comment
Dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zapalenie stawów towarzyszące zapalnym chorobom jelit
Magdalena Wysztygiel
3spondyloartropatia towarzysząca nieswoistym zapaleniom jelit
Piotr Sawiec


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zapalenie stawów towarzyszące zapalnym chorobom jelit


Explanation:
Zapalenia stawów towarzyszące nieswoistym zapaleniom jelit, stanowią najczęstsze objawy pozajelitowe tych chorób.


    Reference: http://www.termedia.pl/magazine.php?magazine_id=18&article_i...
Magdalena Wysztygiel
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1078

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
spondyloartropatia towarzysząca nieswoistym zapaleniom jelit


Explanation:
spondyloartropatria to nie tylko zapalenie stawów, ale szczególnych stawów, natomiast terminem obowiązującym na tę chorobe jelit to nieswoiste zapalenia jelita, a nie dosłowna kalka choroby zapalne jelit

Piotr Sawiec
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1189
Grading comment
Dzięki




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (1): Maciek Drobka