KudoZ home » English to Polish » Medical (general)

inception cohort

Polish translation: kohorta


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:inception cohort
Polish translation:kohorta
Entered by: xxxeressai

12:41 Oct 30, 2007
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general) / badania kliniczne
English term or phrase: inception cohort
może ktoś się zetknął z polską wersją? (po angielsku wiem co to znaczy)
Brzozajabrzoza
kohorta
Explanation:
Po prostu, nie spotkałam się bardziej sprecyzowanymi określeniami w języku polskim... Ale człowiek uczy się całe życie.
In any case, hth
Selected response from:

xxxeressai
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 -1grupa badawczaDaisy7
3kohortaxxxeressai


Discussion entries: 1





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
grupa badawcza


Explanation:
proponuje 'grupa badawcza', bo chyba o to chodzi.


    Reference: http://www.google.pl/search?hl=pl&q=inception+cohort&btnG=Sz...
Daisy7
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: dzięki za dobre chęci, ale to nie to


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Michal Berski: każda grupa w badaniu klinicznym jet badawcza, tu chodzi o dokładne określenie
4 mins

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kohorta


Explanation:
Po prostu, nie spotkałam się bardziej sprecyzowanymi określeniami w języku polskim... Ale człowiek uczy się całe życie.
In any case, hth

xxxeressai
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 14
Notes to answerer
Asker: chyba rzeczywiście poprzestanę na samej kohorcie...