KudoZ home » English to Polish » Medical (general)

convalescent care

Polish translation: opieka rekonwalescencyjna


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:convalescent care
Polish translation:opieka rekonwalescencyjna
Entered by: polsKArina

22:06 Nov 10, 2007
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: convalescent care
Kontekst jest tutaj: http://www.proz.com/kudoz/2246878
Iza Szczypka
Spain
opieka rekonwalescencyjna
Explanation:
czyzby?
Table-o-Contents Opieka osobista; Pomoc w domu; Wypoczynek i rozrywka; Rachunki domowe; Wyszukiwanie specjalistów; Opieka rekonwalescencyjna; Zastępstwo; Opieka nad dziećmi ...
http://www.goldendays-seniors.com/PLTable-o-Contents.html - 3k

Niezamierzone Konsekwencje: Polityka Narkotykowa i Prawa Człowieka
opieki rekonwalescencyjnej, przewidzianej w konwencjach ONZ dla. osób sięgających po narkotyki. Postawa ta jest spójna z ogólnym milcze- ...
http://www.undp.org.pl/files/508/polityka_narkotykowa.pdf

Selected response from:

polsKArina
United States
Grading comment
Dziekuję. Vox (specjalistycznego) populi - vox Dei. :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3opieka rekonwalescencyjna
polsKArina
4 +1opieka przez okres rekonwalescencjiPolangmar
4 -1Opieka rehabilitacyjna
Andrew Stanleyson


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
opieka rekonwalescencyjna


Explanation:
czyzby?
Table-o-Contents Opieka osobista; Pomoc w domu; Wypoczynek i rozrywka; Rachunki domowe; Wyszukiwanie specjalistów; Opieka rekonwalescencyjna; Zastępstwo; Opieka nad dziećmi ...
http://www.goldendays-seniors.com/PLTable-o-Contents.html - 3k

Niezamierzone Konsekwencje: Polityka Narkotykowa i Prawa Człowieka
opieki rekonwalescencyjnej, przewidzianej w konwencjach ONZ dla. osób sięgających po narkotyki. Postawa ta jest spójna z ogólnym milcze- ...
http://www.undp.org.pl/files/508/polityka_narkotykowa.pdf



polsKArina
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20
Grading comment
Dziekuję. Vox (specjalistycznego) populi - vox Dei. :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxOTMed
2 hrs
  -> Dziękuję

agree  EnglishDirect
8 hrs
  -> Dziękuję

agree  Michal Berski
9 hrs
  -> Dziękuję

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
Opieka rehabilitacyjna


Explanation:
albo rekonwalescencyjna, jak też sugerowałem przy całej podanej sentencji - weź może i to pod uwagę + mam nadzieję, że z tych wszystkich sugestii w końcu sklecisz całość

Andrew Stanleyson
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Michal Berski: rehabilitacja i rekonwalescencja to nie to samo
2 hrs
  -> Racja, Racja, tak jak sugerowałem na początku, rekonwalescenję, jak mi właśnie dodał mój brat fizjoterapeuta, można sobie robić, powiedzmy, w hamaku z butelką rumu, chyba wszyscy tu mamy zamiar pomóc jakoś askerowi, czyż nie o to chodzi?

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
opieka przez okres rekonwalescencji


Explanation:
Lub:
- opieka w okresie rekonwalescencji
- opieka podczas rekonwalescencji
- opieka w trakcie rekonwalescencji
- opieka w czasie rekonwalescencji

Convalescent care and respite care convalescent care is designed to offer a period of recuperation for individuals recently hospitalized who may need additional care to recover their strength, endurance and functioning.
http://tinyurl.com/ypylzn

http://tinyurl.com/ytolsz
http://tinyurl.com/2y89hk
http://tinyurl.com/2c2nqo

--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2007-11-15 18:03:54 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Podejrzewam, że ten specjalistyczny vox populi jest też "specjalistycznie" tendencyjny - no, ale takie jego prawo.;))

Polangmar
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1652

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  M_Stojek
6 hrs
  -> Dziękuję.:)