KudoZ home » English to Polish » Medical (general)

conjugate deviation of the eyes

Polish translation: skojarzone(y) zwrócenie (zwrot) gałek ocznych w jedną stronę


10:02 Jan 16, 2008
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general) / okulistyka
English term or phrase: conjugate deviation of the eyes
jako objaw neurologiczny
Michal Berski
Poland
Polish translation:skojarzone(y) zwrócenie (zwrot) gałek ocznych w jedną stronę
Explanation:
nie moja specyalizacyja, ale o to chodzi, może ktoś skróci, ew:
zwrócenie (zwrot) obu gałek ocznych w jedną stronę
Selected response from:

Piotr Sawiec
Grading comment
Dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Porażenie skojarzonego ruchu gałek ocznychbabetka
3skojarzone(y) zwrócenie (zwrot) gałek ocznych w jedną stronę
Piotr Sawiec


Discussion entries: 1





  

Answers


39 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
skojarzone(y) zwrócenie (zwrot) gałek ocznych w jedną stronę


Explanation:
nie moja specyalizacyja, ale o to chodzi, może ktoś skróci, ew:
zwrócenie (zwrot) obu gałek ocznych w jedną stronę

Piotr Sawiec
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1189
Grading comment
Dzięki

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Porażenie skojarzonego ruchu gałek ocznych


Explanation:
Porażenie skojarzonego ruchu gałek ocznych


    Reference: http://www.psychiatria.pl/leksykon/ep,319
babetka
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4