KudoZ home » English to Polish » Medical (general)

figure-of-8-ligature

Polish translation: szew typu "Z" (zetka)


21:53 Mar 8, 2008
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: figure-of-8-ligature
Rodzaj podwiązki stosowanej w chirurgii naczyń.
Dariusz Prasalski
Polish translation:szew typu "Z" (zetka)
Explanation:
rodzaj podkłucia naczynia - szew prowadzony poprzez dwa równoległe wkłucia, przed zawiązaniem tworzy literę Z, po zawiązaniu "zetka" się zamyka i powstaje "ósemka"
Selected response from:

Magdalena Wysztygiel
Grading comment
Dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4szew typu "Z" (zetka)
Magdalena Wysztygiel
2wiązanie ósemkowe
Jarosław Zawadzki


Discussion entries: 1





  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
wiązanie ósemkowe


Explanation:
tak bym to nazwał jakbym musiał, ale nie jest termin techniczny raczej

Jarosław Zawadzki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
szew typu "Z" (zetka)


Explanation:
rodzaj podkłucia naczynia - szew prowadzony poprzez dwa równoległe wkłucia, przed zawiązaniem tworzy literę Z, po zawiązaniu "zetka" się zamyka i powstaje "ósemka"

Magdalena Wysztygiel
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1078
Grading comment
Dzięki