KudoZ home » English to Polish » Medical (general)

late onset respiratory systemic syndrome

Polish translation: objawy (..) występujące z opóźnieniem po ekspozycji


22:24 Apr 5, 2008
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: late onset respiratory systemic syndrome
also known as "TMA flu"
Kaskaj
Polish translation:objawy (..) występujące z opóźnieniem po ekspozycji
Explanation:
czyli nie zakażenie a ekspozycja - ładnie opisane na stronie podanej niżej
Selected response from:

Pawel Paczkowski
Grading comment
Dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4późne pojawianie się objawów ze strony układu oddechowego
Magdalena Wysztygiel
3objawy (..) występujące z opóźnieniem po ekspozycjiPawel Paczkowski
2późny (opóźniony) zespół objawów ogólnoustrojowych i oddechowych
Brzozajabrzoza


Discussion entries: 2





  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
późne pojawianie się objawów ze strony układu oddechowego


Explanation:
j.w.

Magdalena Wysztygiel
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1078

20 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
objawy (..) występujące z opóźnieniem po ekspozycji


Explanation:
czyli nie zakażenie a ekspozycja - ładnie opisane na stronie podanej niżej


    Reference: http://www.osha.gov/SLTC/healthguidelines/trimelliticanhydri...
Pawel Paczkowski
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 80
Grading comment
Dzięki

22 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
późny (opóźniony) zespół objawów ogólnoustrojowych i oddechowych


Explanation:
tak bym to przetłumaczył, patrząc na znaczenie tego określenia (częściej występuje bez "onset")

Brzozajabrzoza
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 490