KudoZ home » English to Polish » Medical (general)

endovascular stapler

Polish translation: stapler do zabiegów wewnątrznaczyniowych


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:endovascular stapler
Polish translation:stapler do zabiegów wewnątrznaczyniowych
Entered by: Agnieszka Zawilinska

11:26 Apr 21, 2008
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: endovascular stapler
Application of endovascular stapler in living-donor liver transplantation.
Joanna Stefanska
United Kingdom
stapler do zabiegów wewnątrznaczyniowych
Explanation:
Dostawa sprzętu jednorazowego do zabiegów wewnątrznaczyniowych oraz zestawów do .... Dostawa artykułów medycznych w zakresie: staplery, klipsy naczyniowe

Biuletyn Zamówień Publicznych numer 79 z dnia 31.03.2006... Opieki Zdrowotnej Szpital Zachodni-dostawa materiałów szewnych i staplerów ... Zdrowotnej-dostawa sprzętu do procedur wewnątrznaczyniowych dla Kliniki ...

Selected response from:

Agnieszka Zawilinska
Grading comment
Dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1stapler do zabiegów wewnątrznaczyniowych
Agnieszka Zawilinska
4stapler endoskopowyxxxOTMed
3stapler naczyniowycynamon


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
stapler naczyniowy


Explanation:
http://www.google.com/search?hl=pl&q="stapler naczyniowy&lr=...

cynamon
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
stapler endoskopowy


Explanation:
.

xxxOTMed
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 2497

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
stapler do zabiegów wewnątrznaczyniowych


Explanation:
Dostawa sprzętu jednorazowego do zabiegów wewnątrznaczyniowych oraz zestawów do .... Dostawa artykułów medycznych w zakresie: staplery, klipsy naczyniowe

Biuletyn Zamówień Publicznych numer 79 z dnia 31.03.2006... Opieki Zdrowotnej Szpital Zachodni-dostawa materiałów szewnych i staplerów ... Zdrowotnej-dostawa sprzętu do procedur wewnątrznaczyniowych dla Kliniki ...



Agnieszka Zawilinska
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16
Grading comment
Dziekuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pawel Paczkowski
4 days