KudoZ home » English to Polish » Medical (general)

doctor shopping

Polish translation: tournee po lekarzach


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:doctor shopping
Polish translation:tournee po lekarzach
Entered by: aleksandra1507

06:48 Apr 25, 2008
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: doctor shopping
chodzi o krotkie tlumaczenie zwrotu do filmu; gdy osoba jeździ po wielu lekarzach i bierze od każdego recepty na ten sam lek bo jest od niego uzależniona
aleksandra1507
tournee po lekarzach
Explanation:
objazd/obchód lekarzy/po lekarzach, pielgrzymka po lekarzach

lekowe tournee

garść propozycji
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
Bardzo dziękuję:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3tournee po lekarzach
Maciek Drobka
3 +1kolędowanie po lekarzachKSzafranski


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
tournee po lekarzach


Explanation:
objazd/obchód lekarzy/po lekarzach, pielgrzymka po lekarzach

lekowe tournee

garść propozycji

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 425
Grading comment
Bardzo dziękuję:)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kinga Palczewska: "pielgrzymka po lekarzach" najbardziej mi się podoba
1 hr
  -> dziękuję

agree  legato
8 hrs
  -> dziękuję

agree  clairee: też jestem za pielgrzymką
10 hrs
  -> dziękuję

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
kolędowanie po lekarzach


Explanation:
Tak z przymrużeniem oka

KSzafranski
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar: kolęda po lekarzach http://je.pl/vk4u
9 hrs