KudoZ home » English to Polish » Medical (general)

step-up combination therapy

Polish translation: leczenie skojarzone o wzrastającej intensywności


15:56 Jul 6, 2008
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general) / clinical trials
English term or phrase: step-up combination therapy
badania kliniczne - zamieszczone jako jedna z metod zastosowanego leczenia
annaszap
Polish translation:leczenie skojarzone o wzrastającej intensywności
Explanation:
Myślę, że step-up może obejmować zwiększenie dawki albo poszerzenie schematu leczenia o dodatkowy lek (leki).
Selected response from:

xxxOTMed
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1terapia/leczenie skojarzone ze zwiększaniem dawki leku
smerfetka1
4leczenie skojarzone o wzrastającej intensywnościxxxOTMed


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
terapia/leczenie skojarzone ze zwiększaniem dawki leku


Explanation:
.

smerfetka1
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 253

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Michal Berski: ze stopniowaniem dawki/dawek
2 hrs

22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
leczenie skojarzone o wzrastającej intensywności


Explanation:
Myślę, że step-up może obejmować zwiększenie dawki albo poszerzenie schematu leczenia o dodatkowy lek (leki).

xxxOTMed
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 2497