KudoZ home » English to Polish » Medical (general)

R/O

Polish translation: tu: przyjęty w celu wykluczenia (jednostki chorobowej)


09:48 Jul 8, 2008
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general) / skrót w karcie pacjenta
English term or phrase: R/O
w opisie historii pacjenta w formularzu

HIP replacement, R/O acute hermiation of (R) posterolateral protrusion of prolapsed nucleus pulposis.....

brak niestety dokładniejszych danych nt. historii pacjenta
Michal Berski
Poland
Polish translation:tu: przyjęty w celu wykluczenia (jednostki chorobowej)
Explanation:
r/o = rule out
Selected response from:

M_Stojek
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4tu: przyjęty w celu wykluczenia (jednostki chorobowej)
M_Stojek
3(podejrzenie)... odrzucone
Andrew Stanleyson


Discussion entries: 3





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
r/o
(podejrzenie)... odrzucone


Explanation:
daję 3, więc mnie nie ochrzaniaj

Andrew Stanleyson
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
r/o
tu: przyjęty w celu wykluczenia (jednostki chorobowej)


Explanation:
r/o = rule out

M_Stojek
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 340
Grading comment
Dziękuję