KudoZ home » English to Polish » Medical (general)

gut slows down

Polish translation: spowalnia się praca jelit/perystaltyka


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:gut slows down
Polish translation:spowalnia się praca jelit/perystaltyka
Entered by: Anna Nowicka

20:31 Sep 3, 2008
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general) / guide for patients
English term or phrase: gut slows down
All eating disorders can make it difficult to recognize physical hunger.In anorexia nervosa, the gut slows down so much that the symptoms of emptiness related to stomach emptying do not occur.In fact, you may feel much fuller than normal.
Allda
spowalnia się praca jelit
Explanation:
Jelito zwalnia pracę odwykłe od działania, bo puste.

--------------------------------------------------
Note added at 4 dni (2008-09-08 14:41:20 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Dzieki za punkty. Moje lepiej pasowalao do zdania, bo zawsze staram sie zachowac czesc zdania jak wpytaniu, ale specjalistyczne wsparcie pomaga, rozwija i wspiera. Dziękuje za uznanie.

--------------------------------------------------
Note added at 4 dni (2008-09-08 14:44:51 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Moje piękne wyjasnienie jest jak ciągle ostatnio wypełnieniem okienka z gwiazdką. :-)
Selected response from:

Anna Nowicka
Poland
Grading comment
wybrała, bo forma czasownikowa idealnie "wstrzela się" w zdanie;
dziękuję również za dodatkowe wyjaśnienie :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4spowalnia się praca jelit
Anna Nowicka
4zwolnienie pracy jelit
Magdalena Wysztygiel


  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zwolnienie pracy jelit


Explanation:
j.w.
inaczej zwolnienie perystaltyki jelit

Magdalena Wysztygiel
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1078

38 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
spowalnia się praca jelit


Explanation:
Jelito zwalnia pracę odwykłe od działania, bo puste.

--------------------------------------------------
Note added at 4 dni (2008-09-08 14:41:20 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Dzieki za punkty. Moje lepiej pasowalao do zdania, bo zawsze staram sie zachowac czesc zdania jak wpytaniu, ale specjalistyczne wsparcie pomaga, rozwija i wspiera. Dziękuje za uznanie.

--------------------------------------------------
Note added at 4 dni (2008-09-08 14:44:51 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Moje piękne wyjasnienie jest jak ciągle ostatnio wypełnieniem okienka z gwiazdką. :-)

Anna Nowicka
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4
Grading comment
wybrała, bo forma czasownikowa idealnie "wstrzela się" w zdanie;
dziękuję również za dodatkowe wyjaśnienie :)