KudoZ home » English to Polish » Medical (general)

poor skin

Polish translation: o niezdrowym wyglądzie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:poor skin
Polish translation:o niezdrowym wyglądzie
Entered by: Agnieszka Zawilinska

22:46 Sep 4, 2008
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: poor skin
Dry or poor skin, dry hair and brittle nails are associated with insufficient fat in the diet.
Allda
o niezdrowym wyglądzie
Explanation:
Niezdrowy wygląd skóry niekoniecznie kojarzy się z jakimś stanem chorobowym - może być właśnie efektem nieprawidłowego odżywiania.
Selected response from:

Agnieszka Zawilinska
Grading comment
dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3o niezdrowym wyglądzie
Agnieszka Zawilinska
4 +3problemowa skóraBubz
4nieładna, brzydka, źle wyglądającaPolangmar
3zła cera
Anna Nowicka


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nieładna, brzydka, źle wyglądająca


Explanation:
Propozycje.

Polangmar
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1652

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
problemowa skóra


Explanation:
Propozycja Polangmara brzmi ladniej niz moja, jednak zastanawiam sie czy rzeczywiscie w powyzszym kontekscie chodzi jedynie o sam wyglad skory czy moze o jej jakosc. Skora problemowa to wlasnie ta slaba jakosciowo (ze wzgledu na choroby lub zle odzywianie)


    Reference: http://www.google.co.nz/search?hl=en&rlz=1T4SKPB_enNZ227NZ22...
    Reference: http://www.doz.pl/czytelnia/a777-Problemowa_skora
Bubz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 159

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  MAGDALENA GLADKOWSKA: zgodzę się z tą nazwą, jest to skóra z róznefo rodzaju wypryskami, kropeczkami, itp.
10 hrs
  -> cheers :)

agree  ~Ania~: As above
12 hrs
  -> thanks:-)

agree  M_Stojek
1 day16 hrs
  -> Dziękuję:)

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zła cera


Explanation:
Tak się mówi. Ale może też być problematyczna, bo tak jest bardziej marketingowo. Zależy od odbiorcy tlumaczneia

Anna Nowicka
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
o niezdrowym wyglądzie


Explanation:
Niezdrowy wygląd skóry niekoniecznie kojarzy się z jakimś stanem chorobowym - może być właśnie efektem nieprawidłowego odżywiania.

Example sentence(s):
  • Wysuszona, o niezdrowym wyglądzie skóra, łamliwe paznokcie są oznaką niewystarczającej zawartości / deficytu tłuszczu w (stosowanej) diecie.
Agnieszka Zawilinska
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16
Grading comment
dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxOTMed: Też bym tak napisał. Myślałem jeszcze o zniszczonej skórze, ale chyba nie można traktować niedoborów pokarmowych na równi z działaniem np. czynn. atmosf.
21 mins

agree  Piotr Sawiec
2 hrs

agree  Magdalena Wysztygiel
3 hrs

neutral  ~Ania~: Przez poor skin rozumie sie skore z wypryskami lub innymi problemami, dlatego uwazam, ze Twoje tlumaczenie nie oddaje w pelni znaczenia. Gdyby chodzilo o sam niezdrowy wyglad np. szara, ziemista cera itp. ang. odpowiednik bylby "unhealthy-looking skin".
7 hrs