KudoZ home » English to Polish » Medical (general)

public distress

Polish translation: odziaływanie otoczenia / presja społeczna


21:24 Jan 30, 2009
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general) / psychiatry/psychology
English term or phrase: public distress
The IWQOL-Lite consists of five subscales (physical function, self-esteem, sexual life, public distress, and work) and a total score.
Rafal Jaeschke
Poland
Polish translation:odziaływanie otoczenia / presja społeczna
Explanation:
Fragment artykułu:

"Objaśnienie skrótów oraz charakterystyka standardowych formularzy do pomiaru jakości życia:

IWQOL Impact of Weight on Quality of Life

Specyficzna dla chorych poddanych operacjom bariatrycznym. Kontroluje 5 głównych domen: funkcji fizycznych, samooceny, funkcji seksualnych, wpływu na pracę, oddziaływania otoczenia. Wykazuje silną korelację ze zmianami wagi. "

--------------------------------------------------
Note added at   4 godz. (2009-01-31 01:30:34 GMT)
--------------------------------------------------

Oczywiście miało byc ODDZIAŁYWANIE. Sorry :-)
Selected response from:

Agata Aleksandra Pawłowska
Poland
Grading comment
Dziękuję. :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4odziaływanie otoczenia / presja społeczna
Agata Aleksandra Pawłowska
3presja publiczna
Kristina Radziulyte


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
presja publiczna


Explanation:
I am not completely sure, but I found this context:
"The Public Distress subscale (IWQOL-PD) was used to assess the experience of weight-related stigma."
And then goes the article (see reference).



    Reference: http://www.springerlink.com/content/b26n2523v3505l67/
Kristina Radziulyte
Lithuania
Works in field
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 4

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
odziaływanie otoczenia / presja społeczna


Explanation:
Fragment artykułu:

"Objaśnienie skrótów oraz charakterystyka standardowych formularzy do pomiaru jakości życia:

IWQOL Impact of Weight on Quality of Life

Specyficzna dla chorych poddanych operacjom bariatrycznym. Kontroluje 5 głównych domen: funkcji fizycznych, samooceny, funkcji seksualnych, wpływu na pracę, oddziaływania otoczenia. Wykazuje silną korelację ze zmianami wagi. "

--------------------------------------------------
Note added at   4 godz. (2009-01-31 01:30:34 GMT)
--------------------------------------------------

Oczywiście miało byc ODDZIAŁYWANIE. Sorry :-)


    Reference: http://termedia.pl/showpdf.php?article_id=6445&filename=Por%...
Agata Aleksandra Pawłowska
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 32
Grading comment
Dziękuję. :-)