KudoZ home » English to Polish » Medical (general)

coasting

Polish translation: odstawienie (gonadotropin)


23:56 Feb 4, 2009
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: coasting
Subjects can be treated with XXX for a maximum of 20 days.
Coasting is prohibited. Badania kliniczne leku używanego np. w in vitro
Iwona Hulewicz
Polish translation:odstawienie (gonadotropin)
Explanation:
Coasting stosuje się przy podejrzeniu, że pacjentka może być przestymulowana (zespół hiperstymulacji, który ma miejsce przy wyprodukowaniu zbyt dużej ilości oocytów, zazwyczaj powyżej 20 i estradiolu powyżej 4000).

Nie chodzi tutaj o odstawienie leków, tylko konkretnie - gonadotropin, które są hormonem (LH lub FSH lub kombinacją obojga).
Selected response from:

ECOlibre
Poland
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2odstawienie (gonadotropin)
ECOlibre
4( całkowite ) odstawienie lekuAllda


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
( całkowite ) odstawienie leku


Explanation:
Wyjaśnienie w pierwszym pytaniu do embriologa:

http://www.nasz-bocian.pl/modules.php?name=Forums&file=viewt...

w IVF chodzi np. o wstrzymanie gonadotropin, tak jak w tym linku ( patrz tytuł i abstract):
http://cat.inist.fr/?aModele=afficheN&cpsidt=18877296



Allda
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 185

9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
odstawienie (gonadotropin)


Explanation:
Coasting stosuje się przy podejrzeniu, że pacjentka może być przestymulowana (zespół hiperstymulacji, który ma miejsce przy wyprodukowaniu zbyt dużej ilości oocytów, zazwyczaj powyżej 20 i estradiolu powyżej 4000).

Nie chodzi tutaj o odstawienie leków, tylko konkretnie - gonadotropin, które są hormonem (LH lub FSH lub kombinacją obojga).


    Reference: http://tiny.pl/vn4n
ECOlibre
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 38
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Allda: dlatego dałam pewność na 4, bo nie byłam pewna na 5 czy dotyczy to wyłącznie gonadotropin :-)
1 hr
  -> dzięki :-)

agree  Polangmar: Skoro tak.:)
296 days