KudoZ home » English to Polish » Medical (general)

on a time and materials basis

Polish translation: (rozliczenie) wg czasu pracy i zużytych materiałów


18:54 Feb 16, 2009
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Medical (general)
English term or phrase: on a time and materials basis
X may require instrument recertification on a time and materials basis as a condition of perfroming Services if an instrument has not been under warranty or a Service Plan immediately prior to the time of Services.
MMcHugh
Polish translation:(rozliczenie) wg czasu pracy i zużytych materiałów
Explanation:
hth
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
Dziekuje!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4(rozliczenie) wg czasu pracy i zużytych materiałów
Adam Lankamer
3na podstawie czasu i materiałów
Miriam300


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(rozliczenie) wg czasu pracy i zużytych materiałów


Explanation:
hth

Adam Lankamer
Luxembourg
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 180
Grading comment
Dziekuje!
Notes to answerer
Asker: No wlasnie - odpowiedz potwierdza moje - i Macka Drobki podejrzenie, ze brakuje tu jakiego slowa sugerujacego, ze za te recertyfikacje nalezy zaplacic i ze odbywa sie to wg. poswieconego czasu i materialow. Ale inaczej chyba trudno to interpretowac.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Maciek Drobka: czy recertification to rozliczenie? serio pytam, bo może czegoś nie wiem//dalibóg nie wiem, gdzie to widzisz, pozostaje zaufanie
10 mins
  -> rozliczenie 'recertification' odbywa się wg czasu pracy itd. - niczego więcej nie chciałem powiedzieć ;-)

4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
na podstawie czasu i materiałów


Explanation:
na podstawie czasu i materiałów-
moze tak.

Miriam300
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 142