KudoZ home » English to Polish » Medical (general)

small white spots

Polish translation: małe białe plamki


15:52 Feb 17, 2009
English to Polish translations [PRO]
Medical (general) / pediatria
English term or phrase: small white spots
Your baby can also get thrush on her bottom; if so, her bottom will look red with small white spots on it.

Przy kandydozie.
maruna
Polish translation:małe białe plamki
Explanation:
Czy w tym pytaniu jest jakiś podstęp?
Selected response from:

Joanna Wachowiak-Finlaison
Malaysia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5małe białe plamki
Joanna Wachowiak-Finlaison
4 +2małe białe plamy
Miriam300
4 +1plamki w kolorze białym
Agnieszka Hayward
4niewielkie białe plamkiBubz


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
małe białe plamy


Explanation:
tu- małe białe plamy

Miriam300
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 142

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  TechWrite: plamki
14 mins
  -> dzieki

agree  Polangmar
9 hrs
  -> dzieki :-))

7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
małe białe plamki


Explanation:
Czy w tym pytaniu jest jakiś podstęp?


Joanna Wachowiak-Finlaison
Malaysia
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28
Notes to answerer
Asker: Podstęp był taki, że myślałam, że są na to jakieś medyczne określenia, jeśli chodzi o tę wysypkę


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  TechWrite
13 mins

agree  Michal Berski
1 hr

agree  Ola Kubiak
4 hrs

agree  MAGDALENA GLADKOWSKA
4 hrs

agree  Polangmar
9 hrs

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
plamki w kolorze białym


Explanation:
Skoro ma być medycznie, czyli, jak rozumiem, niepotocznie,
proponuję powyższe.

plamka = mała plama
małe, białe kojarzy mi się z psem ze starej piosenki ;-)

..... zaczerwienienie z widocznymi plamkami białego koloru/ w kolorze białym

hth

Agnieszka Hayward
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar
9 hrs

18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
niewielkie białe plamki


Explanation:
lub po prostu "białe plamki"
Zgadzam sie z Tygru, ze plamki sa z natury niewielkie, w przeciwienstwie do plam i plamisk o wiekszych rozmiarach.
Mam rowniez podobne zastrzerzenia do okreslenia "małe"


Bubz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 159




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
Non-PRO (2): Michal Berski, legato