KudoZ home » English to Polish » Medical (general)

constant intestinal blockage

Polish translation: ciagla niedroznosc jelit


16:29 Jan 12, 2003
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Medical (general) / Medical
English term or phrase: constant intestinal blockage
ciągłe zaparcia?
Tomasz Jurewicz
Polish translation:ciagla niedroznosc jelit
Explanation:
... Niedrożność jelit - stan, w którym gazy jelitowe, treść pokarmowa lub kał
nie mogą przesuwać się w kierunku odbytu z powodu albo zatkania światła ...
www.edziecko.pl/alle.phtml?p=n
Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
Dzieki z opóźnieniem
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4blokata jelit
Teresa Goscinska
1ciagla niedroznosc jelitJacek Krankowski


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
ciagla niedroznosc jelit


Explanation:
... Niedrożność jelit - stan, w którym gazy jelitowe, treść pokarmowa lub kał
nie mogą przesuwać się w kierunku odbytu z powodu albo zatkania światła ...
www.edziecko.pl/alle.phtml?p=n

Jacek Krankowski
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dzieki z opóźnieniem

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
blokata jelit


Explanation:
Choroba LeĘniowskiego-Crohna
... Powikłania - blokada jelit i przetoki Najczęstszymi objawami choroby są
ból brzucha, często w prawej dolnej jego części, oraz biegunka. ...
www.resmedica.pl/zdart119914.html - 14k - Cached - Similar pages



Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4