KudoZ home » English to Polish » Medical (general)

antipsychotics

Polish translation: leki przeciwpsychotyczne


18:43 Jan 25, 2004
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: antipsychotics
Among atypical antipsychotics, ABC has the strongest label and the widest range of indications.

Artykul w prasie - opis leku.

Podobna watpliwosci jak przy poprzednim pytaniu...

znalazlam leki przeciwpsychotyczne/neuroleptyki (m.in. proz, internet) lub leki antydepresyjne (internet)...
Bede wdzieczna za jednoznaczna diagnoze... ;-)
GingerR
Polish translation:leki przeciwpsychotyczne
Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-25 18:55:13 (GMT)
--------------------------------------------------

http://www.otm.neostrada.pl/sloHM.htm
Selected response from:

Adam Zakrzewski
Poland
Grading comment
Bardzo dziekuje :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2leki przeciwpsychotyczne
Adam Zakrzewski
4leki przeciwpsychotyczne / neuroleptyki
Andrzej Lejman


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
leki przeciwpsychotyczne


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-25 18:55:13 (GMT)
--------------------------------------------------

http://www.otm.neostrada.pl/sloHM.htm

Adam Zakrzewski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 27
Grading comment
Bardzo dziekuje :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  MonikaSojka
10 mins

agree  Katarzyna Malkowska: potwierdzam.leki przeciwpsychotyczne.
49 mins

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
leki przeciwpsychotyczne / neuroleptyki


Explanation:
3. Leki przeciwpsychotyczne (neuroleptyki)

3.1. Klasyfikacja, mechanizmy działania

3.2. Profil działania psychotropowego, wskazania

3.3. Zasady stosowania

3.4. Przeciwwskazania, ograniczenia

4. Leki przeciwdepresyjne

4.1. Wstęp

4.2. Klasyfikacja leków przeciwdepresyjnych


Czyli, jak widać, nie przeciwdepresyjne, bo to już inna grupa.


    Reference: http://www.polfaoin.pl/wydaw-aktual-leki_psychotropowe.html
Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 27