KudoZ home » English to Polish » Medical (general)

pyrogenic

Polish translation: pirogenny, o działaniu pirogennym


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pyrogenic
Polish translation:pirogenny, o działaniu pirogennym
Entered by: Jan S

01:46 Apr 3, 2004
English to Polish translations [PRO]
Medical (general)
English term or phrase: pyrogenic
medyczny termin, nie moge znalezc w zadnym slowniku. Weim ze jest synonimowy z fever-inducing, ale czy jest odpowiednik na polski. Pyrogeniczny?
Jan S
Sweden
pirogenny, o działaniu pirogennym
Explanation:
W praktyce 'gorączkotwórczy' się nie spotyka w literaturze med. (ja chyba się nie spotkałem).
Selected response from:

xxxOTMed
Poland
Grading comment
Dziekuje wszystkim a szcegolnie Dr Palce za pomoc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3pirogenny, o działaniu pirogennymxxxOTMed
5 +1goraczkotworczy
Malina9


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
goraczkotworczy


Explanation:
Slownik Lekarski Pol/Eng - P. Slomski

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 48 mins (2004-04-03 03:34:31 GMT)
--------------------------------------------------

Czyli znaczenie przeciwne do fever-reducing

Malina9
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 30

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Szymon Cegielka: znaczy... gorączkotwórczy
4 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
pirogenny, o działaniu pirogennym


Explanation:
W praktyce 'gorączkotwórczy' się nie spotyka w literaturze med. (ja chyba się nie spotkałem).

xxxOTMed
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 2497
Grading comment
Dziekuje wszystkim a szcegolnie Dr Palce za pomoc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff
1 hr

agree  WaldekP
16 hrs

agree  vladex
1 day22 hrs