KudoZ home » English to Polish » Medical (general)

chloric acne

Polish translation: trądzik chlorowy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:chloric acne
Polish translation:trądzik chlorowy
Entered by: PAS

11:20 Apr 3, 2004
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: chloric acne
skutek podrażnienia skóry chloroalkanami
PAS
trądzik chlorowy
Explanation:
Słownik Techland
Selected response from:

Szymon Cegielka
Grading comment
OK - komisyjnie (przy małżonce i dziecku) rzuciłem monetą i wyszło na Szymona (orzeł). Mam nadzieję, że nikt się nie obruszy, ale to Lim0nka mi namieszała!!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2trądzik chlorowy
Maciej Andrzejczak
4 +2trądzik chlorowy
Szymon Cegielka


Discussion entries: 1





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
trądzik chlorowy


Explanation:
Słownik Techland


    Reference: http://www.pwsz.krosno.pl/~henroz/acne.html
Szymon Cegielka
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 117
Grading comment
OK - komisyjnie (przy małżonce i dziecku) rzuciłem monetą i wyszło na Szymona (orzeł). Mam nadzieję, że nikt się nie obruszy, ale to Lim0nka mi namieszała!!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lim0nka: a ja dam agrijka tutaj, bo może Szymon był kilka sekund za Maciejem, ale za to od razu podał źródło :o)
15 mins
  -> dzięki :-)

agree  *eva*: czyli w sumie był pierwszy, nie? ;o))
28 mins
  -> dzięki :)

5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
trądzik chlorowy


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2004-04-03 11:27:30 GMT)
--------------------------------------------------

1. trądzik różowaty - acne rosacea 2. trądzik chlorowy - chloracne - acne chlorica, chloric acne, chlorine acne 3. trądzik naftowy (smołowy, olejowy
www.luskiewnik.gower.pl/PRYSZCZE2002.htm - 101k - 2 Kwi 2004
=============
2. trądzik chlorowy - chloracne - acne chlorica, chloric acne, chlorine acne: trądzik różowaty, dermatoza (dermatitis), wyprysk (eczema), lichen urticatus
www.pwsz.krosno.pl/~henroz/acne_rozn.html - 58k
===============
Ofiary wielkich katastrof Seveso, Agent Orange, Yusho chorowały głównie na trądzik chlorowy (ang. chlorackne), i to nie wszystkie
geography.fm.interia.pl/zanpow.html - 39k

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 110

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ArturSz: a fuj, ale jesteście szybcy
4 mins
  -> dzięki, praktyka prozowa... :)

agree  bartek
12 mins