KudoZ home » English to Polish » Medical (general)

natremia

Polish translation: natremia


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:natremia
Polish translation:natremia
Entered by: Jan S

20:37 Apr 3, 2004
English to Polish translations [PRO]
Medical (general)
English term or phrase: natremia
termin medyczny, Z gory dziekuje za pomoc
Jan S
Sweden
natremia
Explanation:
... z 33 L/L do 25 L/L. Biorąc pod uwagę wagę ciała dziecka (podaną przez rodziców - w szpitalu dziecka nie ważono!) i parametry natremii, można obliczyć ...
www.kms.cm-uj.krakow.pl/ArchMedSadKrym/ 2002/2_2002/111-119.htm

tarczycy i/lub cukrzycą oraz okresowej (co 1-2 lata do 50 r.ż.) kontroli: glikemii, poziomu TSH, elektrolitemii (natremii, kaliemii, kalcemii, fosfatemii ...
www.esculap.pl/DIA/pub.html?spec=DIA&pub=384
Selected response from:

bartek
Grading comment
Dziekuje serdecznie za pomoc
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4natremia
bartek
5zgadzam sie Bartkiem. Tu podaje tylko definicje
Teresa Goscinska


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
natremia


Explanation:
... z 33 L/L do 25 L/L. Biorąc pod uwagę wagę ciała dziecka (podaną przez rodziców - w szpitalu dziecka nie ważono!) i parametry natremii, można obliczyć ...
www.kms.cm-uj.krakow.pl/ArchMedSadKrym/ 2002/2_2002/111-119.htm

tarczycy i/lub cukrzycą oraz okresowej (co 1-2 lata do 50 r.ż.) kontroli: glikemii, poziomu TSH, elektrolitemii (natremii, kaliemii, kalcemii, fosfatemii ...
www.esculap.pl/DIA/pub.html?spec=DIA&pub=384

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 393
Grading comment
Dziekuje serdecznie za pomoc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ArturSz: też tak miałem odpowiedzieć
5 mins
  -> :-)))

agree  Szymon Cegielka
16 mins

agree  Teresa Goscinska
9 hrs

agree  Fitzcarraldo
1 day6 mins

9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
zgadzam sie Bartkiem. Tu podaje tylko definicje


Explanation:
jest to stezenie sodu we krwi

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4