KudoZ home » English to Polish » Medical (general)

Investigator-Masked

Polish translation: Pojedyńczo za¶lepione


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Investigator-Masked
Polish translation:Pojedyńczo za¶lepione
Entered by: Aleksander Szydlowski

12:56 Jun 25, 2004
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general) / badania kliniczne
English term or phrase: Investigator-Masked
rodzaj badania klinicznego
xxxNowicki
pojedyńczo ¶lepe/za¶lepione dla badacza
Explanation:
Chodzi zapewne o 'single-blinding' czyli rodzaj za¶lepienia próby klinicznej.
Selected response from:

Aleksander Szydlowski
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1pojedyńczo ¶lepe/za¶lepione dla badaczaAleksander Szydlowski
3(Jednostronnie) zamaskowane przed badaczemMarcin Lejman


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
investigator-masked
pojedyńczo ¶lepe/za¶lepione dla badacza


Explanation:
Chodzi zapewne o 'single-blinding' czyli rodzaj za¶lepienia próby klinicznej.

Aleksander Szydlowski
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxOTMed: ..prowadzone metodą zaślepienia dla prowadzących badanie; z jednostronnie i 'pojedyńczo' bym zrezygnował
2 days20 hrs

33 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
investigator-masked
(Jednostronnie) zamaskowane przed badaczem


Explanation:
Poniżej odno¶nik do angielskiego wyja¶nienia.


    Reference: http://www.pitt.edu/~super1/lecture/lec0222/015.htm
Marcin Lejman
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4