KudoZ home » English to Polish » Medical (general)

cool

Polish translation: spadek temperatury ciała


10:18 Jun 27, 2004
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: cool
Back in the autopsy room
- Rectal temperature twenty-seven degrees Celsius.
- She's cooled quite a lot.

Wiem, w czym rzecz. Chodzi mi o fachowe określenie.
lim0nka
United Kingdom
Polish translation:spadek temperatury ciała
Explanation:
(...)
- Nastąpił spory spadek temperatury ciała

propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 59 mins (2004-06-27 11:18:37 GMT)
--------------------------------------------------

no to może z przegięciem w drugą stronę:\"no proszę, ta to szybko stygnie\"
Selected response from:

Szymon Cegielka
Grading comment
Chyba jednak zostanę przy tym spadku temperatury ciała. Bardzo dziękuję wszystkim.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5(nastąpiło dość znaczne/wyraźne) ochłodzenie zwłokxxxOTMed
4spadek temperatury ciała
Szymon Cegielka
3ochłodzona
Andrzej Mierzejewski


Discussion entries: 2





  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
spadek temperatury ciała


Explanation:
(...)
- Nastąpił spory spadek temperatury ciała

propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 59 mins (2004-06-27 11:18:37 GMT)
--------------------------------------------------

no to może z przegięciem w drugą stronę:\"no proszę, ta to szybko stygnie\"

Szymon Cegielka
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 117
Grading comment
Chyba jednak zostanę przy tym spadku temperatury ciała. Bardzo dziękuję wszystkim.

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ochłodzona


Explanation:
"została mocno ochłodzona" - coś w tym stylu proponuję (niestety, bez slangu medycznego), jeżeli pasuje do sytuacji: rozumiem, że mowa o zwłokach wyjętych z chłodziarki.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 40

1 day17 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
(nastąpiło dość znaczne/wyraźne) ochłodzenie zwłok


Explanation:
ew. spadek temp. zwłok



xxxOTMed
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 2497