KudoZ home » English to Polish » Medical (general)

LFTs

Polish translation: badania czynności wątroby


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:LFTs
Polish translation:badania czynności wątroby

19:49 Jun 28, 2004
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: LFTs
Liver Function Tests

jak te testy nazywaja sie dokladnie po polsku?
Dominika Schoenborn
United Kingdom
badania czynności wątroby
Explanation:
Archiwum aktów prawnych serwisu MP OnLine - Dziennik Ustaw nr 60 ...
... badania czynności wątroby; badanie audiometryczne. ... badania czynności wątroby; badanie audiometryczne; w zależności od wskazań odczyn Wrighta. co 3-5 lat. ...
www.mp.pl/prawo/show.php?aid=9422
Selected response from:

Romuald Pawlikowski
Grading comment
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3czynnościowe testy wątroby / wątrobowe testy czynnościowe
Szymon Cegielka
3badania czynności wątroby
Romuald Pawlikowski


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
lfts
badania czynności wątroby


Explanation:
Archiwum aktów prawnych serwisu MP OnLine - Dziennik Ustaw nr 60 ...
... badania czynności wątroby; badanie audiometryczne. ... badania czynności wątroby; badanie audiometryczne; w zależności od wskazań odczyn Wrighta. co 3-5 lat. ...
www.mp.pl/prawo/show.php?aid=9422

Romuald Pawlikowski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 11
Grading comment
dziekuje

10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
lfts
czynnościowe testy wątroby / wątrobowe testy czynnościowe


Explanation:
coś mi się takiego kołacze po głowie, której jednak nie dam za tę odpowiedź...

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2004-06-28 20:05:21 GMT)
--------------------------------------------------

... badania: Ca w surowicy, fosfataza alkaliczna, kreatynina, testy czynnościowe
wątroby
http://www.reumatologia.org.pl/Reuma/Pliki/osteop_u_mezczyzn...

... Testy czynnościowe wątroby: Umiarkowane zwiększenie aktywności AlAT, AspAT,
fosfatazy zasadowej i stężenia bilirubiny obserwowano u kilku pacjentów
http://www.esculap.pl/vrep/vrep.html?vrep=RAMOCLA

... kategoria 1. badania biochemiczne surowicy: amylaza, lipaza, testy czynnościowe
wątroby, lipidy, wapń; USG jamy brzusznej; TK kategoria 2. ...
http://www.mp.pl/wytyczne/show.php?aid=16722

Szymon Cegielka
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 117