KudoZ home » English to Polish » Medical (general)

post mortem de-generation

Polish translation: zmiany pośmiertne


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:post mortem de-generation
Polish translation:zmiany pośmiertne
Entered by: Maciej Andrzejczak

21:38 Jun 28, 2004
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: post mortem de-generation
The body is that of an adult. Probably male. Which has undergone considerable post mortem de-generation. There's a marked loss of soft tissue. Very little hair remains. Facial features completely obliterated.

I znów wiem, o co chodzi, ale jak to się fachowo nazywa?
lim0nka
United Kingdom
zmiany pośmiertne
Explanation:
Ze względu na czas przechowywania zwłok, przed wykonywaniem badań,
zmiany pośmiertne miały wpływ na jakość pomiarów
www.su.krakow.pl/htm/kliniki/radiologia/mumie.htm
=================
późne zmiany pośmiertne. Zaliczamy do nich zmiany powodujące trwałe przekształcenie zwłok, takie jak: ...
www.kryminalistyka.fr.pl/czas1.php -
Selected response from:

Maciej Andrzejczak
Poland
Grading comment
Dzięki, zostanę jednak przy zmianach.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zmiany pośmiertne
Maciej Andrzejczak
4rozklad zwlok
Jakub Szacki
3pośmiertny rozkład zwłokrobif


Discussion entries: 1





  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pośmiertny rozkład zwłok


Explanation:
to propozycja, ale, zaznaczam, nie jestem ekspertem

robif
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rozklad zwlok


Explanation:
dalbym spokoj z posmiertnym, bo przed smiercia zwloki zwykle nie moga sie rozkladac

Jakub Szacki
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 60

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zmiany pośmiertne


Explanation:
Ze względu na czas przechowywania zwłok, przed wykonywaniem badań,
zmiany pośmiertne miały wpływ na jakość pomiarów
www.su.krakow.pl/htm/kliniki/radiologia/mumie.htm
=================
późne zmiany pośmiertne. Zaliczamy do nich zmiany powodujące trwałe przekształcenie zwłok, takie jak: ...
www.kryminalistyka.fr.pl/czas1.php -

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 110
Grading comment
Dzięki, zostanę jednak przy zmianach.