KudoZ home » English to Polish » Medical (general)

‘keyhole’

Polish translation: zabiegi małoinwazyjne lub minimalnie inwazyjne


12:08 Aug 5, 2004
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: ‘keyhole’
more contemporary ‘keyhole’ approach

Chodzi o nowoczesne operacje gdzie wykonuje sie 1 lub dwa małe naciecia
Jak sie to fachowo nazywa w polsce
Teresa Goscinska
Polish translation:zabiegi małoinwazyjne lub minimalnie inwazyjne
Explanation:
Z kontekstu rozumiem, że chodzi raczej o nazwę popularną. Czasami mówi się o tego rodzaju procedurach jako o zabiegach z dostępu "przez dziurkę od klucza"
Selected response from:

JanuszF
Grading comment
Dziekuje bardzo.

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1zabiegi małoinwazyjne lub minimalnie inwazyjne
JanuszF
4 +1chirurgia endoskopowa
Anna Bittner


Discussion entries: 1





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
‘keyhole’
chirurgia endoskopowa


Explanation:
wlasne doswiadczenie

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2004-08-05 12:27:34 GMT)
--------------------------------------------------

a tu jeszcze link:
http://zdrowie.org.pl/diseases/wyswietl/525

Anna Bittner
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 48

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff
20 mins
  -> dzięki!

20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
‘keyhole’
zabiegi małoinwazyjne lub minimalnie inwazyjne


Explanation:
Z kontekstu rozumiem, że chodzi raczej o nazwę popularną. Czasami mówi się o tego rodzaju procedurach jako o zabiegach z dostępu "przez dziurkę od klucza"


    www.szpital.matopat.pl/index.php?page_id=16 - 30k - 3 Sie 2004
    Reference: http://www.ptkardio.pl/konferencje/2gskm.html
JanuszF
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 137
Grading comment
Dziekuje bardzo.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pawel Politylo
2 hrs
  -> Dzięki