KudoZ home » English to Polish » Medical (general)

impact with ........punch

Polish translation: wbic przy uzyciu pobijaka


10:18 Aug 7, 2004
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: impact with ........punch
then impact with the spherical-ended punch;

chirurgia endoskopowa biodra

To znaczy ze nalezy uderzyc , sila wcisnac? tym punchem.
Jak to bedzie brzmialo fachowo w chirurgii???

dziekuje z gory
Teresa Goscinska
Polish translation:wbic przy uzyciu pobijaka
Explanation:
no tak jak wczesniej
To wg ortopedy. Ja sie zmagam (na szczescie nie sama) z endoprotezami od miesiecy.
Selected response from:

Barbara Piela
Grading comment
Tak , jest cos takiego jak pobijak.
Bardzo dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wbic przy uzyciu pobijaka
Barbara Piela
3nastepnie wcisnac(wbic) kuliscie zakonczony dziurkaczwrasz1


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
nastepnie wcisnac(wbic) kuliscie zakonczony dziurkacz


Explanation:
chyba tak

wrasz1
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 9

2 days11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wbic przy uzyciu pobijaka


Explanation:
no tak jak wczesniej
To wg ortopedy. Ja sie zmagam (na szczescie nie sama) z endoprotezami od miesiecy.

Barbara Piela
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 43
Grading comment
Tak , jest cos takiego jak pobijak.
Bardzo dziekuje