KudoZ home » English to Polish » Medical (general)

the head screw

Polish translation: korkociag do wyjmowania odcietej glowy kosci udowej ze stawu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase: the head screw
Polish translation:korkociag do wyjmowania odcietej glowy kosci udowej ze stawu
Entered by: Joanna Krahelska

05:20 Aug 8, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Medical (general)
English term or phrase: the head screw
remove with either the head screw

To nie moze byc sruba. Tu uzyte w znaczeniu przyrzadu do usuniecia glowy kosci udowej przy operacji stawu biodrowego
Teresa Goscinska
korkociag do wyjmowania odcietej glowy kosci udowej ze stawu
Explanation:
udalo mi sie skontaktowac z prawdziwym ortopeda ktory takie rzeczy robi codziennie! okazuje sie ze po polsku to jest korkociag do wyjmowania glowy kosci udowej (brr)
BTW ortopeda jest moim bylym slubnym, jakby co to moge sprobowac go znow wypytac ;)
Selected response from:

Joanna Krahelska
Grading comment
tak, To jest to . Najmocniej dziekuje

CHYBA SKORZYSTAM I ZAPYTAM DZIS JESZCZE
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5korkociag do wyjmowania odcietej glowy kosci udowej ze stawuJoanna Krahelska
4śruba chirurgicznawrasz1


Discussion entries: 4





  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
śruba chirurgiczna


Explanation:
cos takiego przeciez jest,zobacz pod linkiem


    Reference: http://www.uzp.gov.pl/biulety/2002/45/45_14541.html
wrasz1
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 9

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
korkociag do wyjmowania odcietej glowy kosci udowej ze stawu


Explanation:
udalo mi sie skontaktowac z prawdziwym ortopeda ktory takie rzeczy robi codziennie! okazuje sie ze po polsku to jest korkociag do wyjmowania glowy kosci udowej (brr)
BTW ortopeda jest moim bylym slubnym, jakby co to moge sprobowac go znow wypytac ;)

Joanna Krahelska
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 10
Grading comment
tak, To jest to . Najmocniej dziekuje

CHYBA SKORZYSTAM I ZAPYTAM DZIS JESZCZE