KudoZ home » English to Polish » Medical (general)

BMI < 18.5

Polish translation: wskaznik/ indeks masy ciala ponizej 18.5


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:BMI < 18.5
Polish translation:wskaznik/ indeks masy ciala ponizej 18.5
Entered by: ema333

15:22 Aug 10, 2004
English to Polish translations [Non-PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: BMI < 18.5
Miss America winners had a body mass index (BMI)
ema333
United Kingdom
wskaznik/ indeks masy ciala ponizej 18.5
Explanation:
:)
Selected response from:

Kornelia Longoria
United States
Grading comment
chodzilo glownie o te czesc za znaczkiem "<18.5" wiec to jest najlepsza odpowiedz!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4wskaźnik masy ciała
awdotia
5 +1wskaznik/ indeks masy ciala ponizej 18.5
Kornelia Longoria


Discussion entries: 1





  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
bmi < 18.5
wskaźnik masy ciała


Explanation:
BMI (body mass index, wskaźnik masy ciała)
... Uniwersytety Zdjęcia. O nas Tu jesteś: Biologia.pl < Leksykon medyczny,
BMI (body mass index, wskaźnik masy ciała). to iloraz masy ...
www.biologia.pl/leksykon/BMI.phtml - 20k - Kopia - Podobne strony

awdotia
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 23

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kornelia Longoria: za wolno dzisiaj stukam
1 min

agree  Monika Rozwarzewska: spotkałam się z "współczynnik BMI";
2 mins

agree  Szymon Cegielka: często po prostu używane jako właśnie współczynnik BMI
17 mins

agree  Anna Bittner
1 hr

2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
bmi < 18.5
wskaznik/ indeks masy ciala ponizej 18.5


Explanation:
:)

Kornelia Longoria
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 15
Grading comment
chodzilo glownie o te czesc za znaczkiem "<18.5" wiec to jest najlepsza odpowiedz!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Agata Piskorska
4 mins
  -> dziekuje