KudoZ home » English to Polish » Medical (general)

with spasm and sciation

Polish translation: z rwą kulszową


10:00 Feb 19, 2005
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: with spasm and sciation
z zaświadczenia lekarskiego (Kanada):

She is suffering from acute lumbar pain **with spasm and sciation**. She requires another 6-8 weeks of intensive therapy and medication.
emer
Polish translation:z rwą kulszową
Explanation:
sciation - termin niespotykany, ale istnieje sciatica czyli rwa kulszowa. Spasm określa albo napadowość tego bólu albo skurcz (napięcie) mięśni, który rwie kulszowej na ogół towarzyszy. Całość można określić jako rwa kulszowa i będzie to obejmować wg mnie wszystko
Selected response from:

Piotr Sawiec
Grading comment
Dzięki wielkie. Zgodnie z radą potraktowałam to zbiorczo. Dziękuje również za drugą odpowiedź.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ze spazmami/kurczami i ischiasem
atche84
3z rwą kulszową
Piotr Sawiec


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
z rwą kulszową


Explanation:
sciation - termin niespotykany, ale istnieje sciatica czyli rwa kulszowa. Spasm określa albo napadowość tego bólu albo skurcz (napięcie) mięśni, który rwie kulszowej na ogół towarzyszy. Całość można określić jako rwa kulszowa i będzie to obejmować wg mnie wszystko

Piotr Sawiec
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1189
Grading comment
Dzięki wielkie. Zgodnie z radą potraktowałam to zbiorczo. Dziękuje również za drugą odpowiedź.

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ze spazmami/kurczami i ischiasem


Explanation:
pierwsze to symptomy, drugie to choroba ??

atche84
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 32