KudoZ home » English to Polish » Metallurgy / Casting

Structural steelwork - fabricated

Polish translation: konstrukcje stalowe - wykonane (na miejscu)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Structural steelwork - fabricated
Polish translation:konstrukcje stalowe - wykonane (na miejscu)
Entered by: ironsz

13:14 Feb 22, 2006
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Metallurgy / Casting
English term or phrase: Structural steelwork - fabricated
Dokument został sporządzony przez Ukraińców i nosi tytuł "Schedule and data on execution of steelwork".

Poniżej jest tabelka z danymi
Range of order: structural steelwork - farbicated and painted

Forecasted tonnage: xxx kg

Painting system:

Jakoś nie potrafię ująć tego w zgrabną całość
ZenonStyczyrz
konstrukcje stalowe - wykonane (na miejscu)
Explanation:
np
Selected response from:

ironsz
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2konstrukcje stalowe - wykonane (na miejscu)
ironsz
5stal konstrukcyjna - wykonanie i pomalowaniekrzemasek


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
structural steelwork - fabricated
konstrukcje stalowe - wykonane (na miejscu)


Explanation:
np

ironsz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 15
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Mierzejewski
20 mins
  -> dzięki :-)

agree  A.G.: ..i pomalowane (dlaczego na miejscu? sugeruje m. montażu)// a po mojemu: pociete, pospawane (fabricated) i pomalowane
3 hrs
  -> bo fabricated to nie to samo co "produced" np (ale oczywiście nie trzeba tego koniecznie dodawać - stąd nawias Fabricated to wykonane czy obrobione na warsztacie

12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
structural steelwork - fabricated
stal konstrukcyjna - wykonanie i pomalowanie


Explanation:
użyto wprawdzie imiesłowów, ale nie brzmią w nagłówkach dobrze po polsku

krzemasek